سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان
[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
سلام دوستان  به دلیل خراب بودن کامپیوترم نمی تونم فعلا به نظرات خوبتون  جواب بدم ولی شما نظرات خوبتون رو بارم بنویسید با تشکر و عرض پوزش.

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
نام: سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez)
تاریخ تولد: ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲
محل تولد: گراند پرایری ، تگزاس ، آمریکا
فعالیت های هنری: بازیگر ، خواننده ، نوازنده ، ترانه ‎سرا ، دوبلر و رقاص

اوایل زندگی‌

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا است ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی به شهرت رسیده ‌است ، وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم ‌های تلویزیونی شروع کرد.

نام مادر وی «مندی تیف» بوده و اصالتا ایتالیایی تبار است ، مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده ، پدر وی «ریکاردو گومز» اصلیت مکزیکی دارد ، پدر و مادر سلنا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند ، مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد ، او مسیحی است.

2

فعالیت‌ های شغلی

سلنا گومز فعالیت ‌های بازیگری ، خوانندگی ، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد ، بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن عجیب و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی ، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند ، اکنون وی به یکی از بزرگترین ستارگان جوان آمریکا تبدیل شده است.

وی شغل بازیگری خود را در سن ۷ سالگی با بازی در فیلم بانی و دوستان آغاز کرده ، سپس عهده دار نقش مکملی در فیلم بازی تمام شده شد ، در سال ۲۰۰۴ استعداد وی مورد توجه عوامل شبکه والت دیزنی قرار گرفت وی ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در چند فیلم از جمله هانامونتانا بازی کرد سپس عهده دار نقش اصلی در فیلم Wizards of Waverly Place شده ، حضور وی در مجموعه Disney Channel movie در سال ۲۰۰۹ سبب شد تا این مجموعه به بیش از ۱۱٫۴ میلیون بیننده در اولین قسمت خودش دست یابد.

از دیگر کارهای وی ، بازی در نقش اول another cinderella story و بازی در نقش اول فیلم princess protection که نقش اول را با demi lovato با هم بازی می کردند ، وی به تازگی فیلمی بازی کرده به نام Ramona and Beezus که Joey King در آن نقش Ramona و سلنا نقش خواهر بزرگترش Beezus را بازی می کند ، این فیلم سینمایی برگرفته از رمان های متعدد Ramona & Beezus ساخته شده است که به تازگی نیز به روی پرده آمده است.

سلنا اکنون به یکی از بزرگترین خواننده های جهان تبدیل شده است ، او می تواند به هر سبکی بخواند اما سبک اصلی وی rock and roll می باشد.

3

4

5

6

7

8

9

10

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]

نام کامل : "Enrique Miguel Iglesias Preysler" 
انریکو کوچکترین پسر خولیو ایگلسیاس ، معروف ترین خواننده ی اسپانیایی است که البته پدرش اذعان داشته که دوست داشته پسرش هر کار دیگری را پیش می گرفته تا خوانندگی اگر چه انریکو پسر خولیوی معروف بود اما از همان آغاز رابطه چندان صمیمانه ای با پدرش نداشته زیرا او بیشتر وقتش را در خارج از منزل بوده و همچنین انریکو از اینکه مادرش تنها زن زندگی پدرش نیست ناراحت بود و این شیوه را نمی پسندیده .
انریکو در 8 می سال 1975 در مادرید اسپانیا به دنیا آمد مادرش که روزنامه نگاری به نام "Isabel Preysler Arstria" بوده که 8 سال پس از تولد انریکو از پدرش جدا شده انریکو در یکی از مصاحبه هایش گفت: وقتی بچه بودم کار را برای مدتی کنار گذاشتم کاری که پدرم هرگز انجام نداد این بود که از من حمایت نکرد.او همچنین یک خواهر و یک برادر به نام های ""Julia Jose و" "Chabeli دارد به اضافه دو برادر ناتنی دوقلو و دو خواهر ناتنی دوقلو.
پس از اون انریکو با پدرش به میامی میان به خاطر عملیات تروریستی که در زادگاهش در اون زمان به وقوع پیوسته بود.او موسیقی را از 13 سالگی شروع کرد و در سال 1991 قدم به دنیای موسیقی گذاشت که تاکنون بیش از 30 میلیون از نسخه های آلبوم هایش به فروش رفته و جالب این است که تنها 7 آلبوم بیرون داده.
انریکوبه 4 زبان انگلیسی و اسپانیایی و ایتالیایی و پرتغالی تا حالا خوانده است که ترانه های اسپانیایی و انگلیسی او بیشتر مورد استقبال بوده، آلبوم "coasas del amor" را در 3 سال به تنهایی ضبط کرده و بدون اینکه خانواده اش بفهمند به بازار داده انریکو می گوید من هیچ وقت نمی خواستم اینو به خانواده ام بگم چون مورد تمسخر واقع می شد من برای اون خیلی احترام می گذاشتم و واقعا خواستارش بودم مثل زمانی که مثلا شما دارید شام می خورید و به پدرتان می گویید من می خواهم خلبان شوم و او هم در جواب می گوید حرف اضافی نزن و شامتو بخور من هیچ وقت نمی خواستم اینو بشنوم.
خواندگانی چون لایوئل ریچی در زمان جوانی روی او تاثیر گذاشته بودند .پس از آن آلبوم vivir" "را به بازار عرضه کرد که برنده ی جایزه ی گرمی شد او حتی موفقیت های دیگری را نیز تا سال 99 به چنگ آورد و ترانه های ""Bailamos او به صدر صد آهنگ برتر در سپتامبر در انگلستان رسید.
انریکو تا کنون 116 جایزه پلاتینیوم رکورد و 227 جایزه Gold (بهترین دستاوردهای هنری) را گرفته.می توان گفت انریکو می خواهد رکورد پدرش را بزند پدرش 250 میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته که انریکو در صدد است این رکورد را بزند.

انریکو هچنین در فیلم ""Once Upon A Time In Mexico (روزی روزگاری در مکزیک) به کارگردانی رابردت رودیگوئز همراه بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و جانی دپ شرکت کرده.
انریکو اصلا ساعت به دستش نمی بنده اما مشخص نیست که چرا در یک تبلیغ ساعت شرکت کرده و اونو به مشتش بسته همچنین انریکو آدم ولخرجی نیست و عادت به ولخرجی نداره و همیشه پول کمی در جیبش می گذاره اما معلوم نیست که وقتی با آنا بیرون میره چقدر پول همرا خودش می بره!؟!انریکو به کلاه آبی علاقه منده و بین کارتونها هم از باگز بانی و پینوکیو خوشش میاد همچنین بهترین هدیه کریسمسو سپری کردن اوقات با دوستانش می دونه و همه جور مجله ای هم می خونه.
 

ازدواج:
انریکو ایگلسیس خواننده محبوب اسپانیا یی (من و همه ) با آنا کورنیکو فا تنیسور روسی ازدواج کرد . این زوج طی مراسمی مخفیانه در پورتو والارتا مکزیکو با یکدیگر ازدواج کردند . هیچ کس از این ازدواج اطلاع نداشت تا این که آنا خانومش در یک مسابقه تنیس خیریه بدون مقدمه رو به تماشاگران کرد و به آنها اعلام کرد که یک ماهی است که با انریکو ازدواج کرده است. او در حالی که می خندید گفت : می دانم همه شما شوکه شدید . ولی این تصمیم من و انریکو بود . می خواستیم یک ماه بدون درد سر در کنار هم باشیم و ماه عسل خود را با آرامش برگزار کنیم . باید بگویم انریکو همسر بی نظیری است و خوشحالم که با او ازدواج کرده ام .
آنا کورنیکوفا تنیسور مشهور روسی در سپتامبر 2002 به خاطر کمردرد از دنیای حرفه ای تنیس خداحافظی کردو اکنون بیشتر در مسابقات خیریه شرکت می کند . او در یکی از همین مسابقات با انریکو آشنا شد که این آشنایی پس از مدت کوتاهی منجر به ازدواج شد

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
«کشا» Ke$ha که نام خود را به همین صورت با علامت دلار آمریکا هیجی می کند، نمونه بارزی است از تعبیر خواب مخوف هر پدر و مادری که نمی خواهند بچه هایشان شبیه این خواننده نورسیده صحنه موسیقی پاپ آمریکا باشند!
«کشا» دائما ناخن های ماه ها پیش مانیکورشده اش را می جود و کوچکترین حجب و حیایی درمورد مسائل اخلاقی ندارد! این خواننده ٢٢ ساله مو طلائی، تازه ترین پدیده صنعت موسیقی آمریکاست که مادرش ترانه سرا و آهنگسازی است که به خاطر ضرورت های شغلی بین لس آنجلس و «نشویل» دو شهر مرکز تهیه و تولید موسیقی زندگی می کند.
مادر«کشا» بارها رفتار ناپسند دختر خود از جمله داشتن دوست پسرهای متعدد او را که به چند سال پیش بازمی گردد توجیه کرده است اما این رفتار به مرور زمان گستاخانه تر و جسورانه ترشده است! «کشا» نمایانگرسنتی یک زن جوان گستاخ و بی شرم با موهای طلائی است که تماشاگر را به یاد «جین هارلو» یا «می وست» دو بازیگر قدیمی سینمای هالیوود که در آن دوران با جسارتی کم نظیر پا از گلیم زنانه خود بیرون می گذاشتند می اندازد.

«کشا» تازه ترین پدیده صحنه موسیقی پاپ آمریکا و پرفروش ترین خواننده دانلود دیجیتالی


او بخشی از معروفیت خود را به خاطر بی دعوت به مهمانی مجلل «پاریس هیلتون» رفتن و در یکی از گنجه های لباس های گرانقیمت او بالا آوردن کسب کرده است! این حرکت شاید در آغاز دهه دوم قرن بیست و یکم بی شباهت به جمله معروف «می وست» که در یکی از فیلم های هالیوود به «کری گرانت» می گوید: «بعضی وقت ها بیا بالا با هم باشیم!» نباشد. این جمله هم در آن زمان به شدت نفی شد و مورد انتقاد جامعه بسته دهه ١٩٣٠ میلادی قرار گرفت
اما چه چیزی به راستی «کشا» را تا این حد مورد توجه قرار داده است؟ هر چه هست مسلما نمی تواند رفتار زشت و ناپسند و حرکات جسورانه او باشد. بلکه به راستی طرحی است که این خواننده نوظهور به کمک استاد و تهیه کننده آلبوم های خود «دکتر لوک» – سازنده ترانه های پر طرفدار پاپ برای حرفه خوانندگی خود ریخته است.

«دکتر لوک» تصمیم گرفته است که از رفتار ناپسند «کشا» یک شخصیت ظاهری «بلوند بی مغز» گونه ای که دست به کارهای خطرناک می زند تا به صورتی مصنوعی خود را افسار گسیخته نشان دهد بسازد و در این کار بسیارهم موفق بوده است!
تهیه کننده ترانه های «کشا» هم با استفاده از تکنولوژی مدرن، با صدای این خواننده تازه کار دست به تجربه های تازه دیجیتالی زده است. گاه صدای خواندن «کشا» به صورتی چند لایه ای چند بار روی هم ضبط می شود تا حدی که صدای او کم کم شبیه به «چیپ مانک» ها یا شخصیت های کارتونی ژاپنی می شود. این کار به حدی در آلبوم تازه «کشا» انجام شده است که به آن شکل یک کار تماما تجربی داده است. نکته قابل توجه این است که این صدای شیرین کارتونی حرف های ناپسند می زند وضمن خواندن، آدامس بادکنکی می جود. او ضمن خواندن حرف می زند و ترانه هایش را به شکل بازی «پین بال» Pinball Machine درمی آورد. بازی پر شر و شوری که با افکت های صدایی ویژه مخلوط شده است.
کشا شباهت هایی به «مون یونیت زاپا» Moon Unit Zappa دارد اما کوششی ندارد تا ترانه های احساساتی به شیوه «بریتنی اسپیرز» بخواند بلکه بیشتر به فکر آن است که تاریخچه «آدامس بادکنکی» را با «موسیقی رپ» به هم ربط بدهد و موسیقی به سبک معبود خود «لیدی گاگا» را با کارهای گروه مورد علاقه اش «بیستی بویز» Beasty Boys مخلوط کند. با این همه «کشا» با همان جسارتی که در اجرای ترانه هایش دارد به این سرقت های هنری نیز اقرارمی کند.
درمجموع این بت تازه موسیقی پاپ شنونده را به این فکر می اندازد که آیا می خواهیم به راستی از این دختر بد تازه دنیای موسیقی یک معبود برای دهه دوم قرن بیست و یکم بسازیم؟
 
 
[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
سلام من فقط اومدم بگم لطفا تو نظر سنجی پایین صفحه شرکت کنید با اینکه اصلا برام مهم نیست نظرتون  دربارهی وبلاگم چیه اگه خواستین نظر بزراین  درخواستون رو بگید
[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]

Katy Perry - Last Friday Night

     

                                             download 

 

اگه هر کدوم از لینک ها خراب بود درقسمت نظرات بنویسید تا درستش کنم

نظر بدین

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
برای دانلود اهنگ  بر روی کلمه ی downloadکلیک کنید

                                                     

                                                    download

نظر بدین

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]
 

 

سلام امروز اومدم چندتا اهنگ جدید بزارم

 

 

I'M Into You - Jennifer Lopez Ft. Lil Wayne

 

                                                      download

 

اینم متن اهنگ the edge of glory از lady gaga

 

There's no reason you and me should be alone
Tonight, yeah babe
Tonight, yeah babe
There's no reason you shouldn't take me home tonight

I need a man who thinks it right when it's so wrong,
Tonight yeah babe,
Tonight yeah babe,
Right on the limits where we know we both belong tonight

It's time to feel the rush,
To push the dangerous
I'm gonna run back to, to the edge with you
Where we can both fall in love

I'm on the edge of glory,
And I'm hanging on a moment of truth,
I'm on the edge of glory,
And I'm hanging on a moment with you,
I'm on the edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
I'm on the edge of glory
And I'm hanging on a moment with you
I'm on the edge with you
Another shot, before we kiss the other side,
Tonight, yeah babe
Tonight, yeah babe
I'm on the edge of something final we call life tonight
Alright, alright
Pull out your shade 'cause I'll be dancing in the flames
Tonight, yeah babe
Tonight, yeah babe

... the burden of my name, tonight, tonight

It's time to feel the rush

To push the dangerous
I'm gonna run back to, to the edge with you
Where we can both fall in love

I'm on the edge of glory,
And I'm hanging on a moment of truth,
I'm on the edge of glory,

And I'm hanging on a moment with you,
I'm on the edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
I'm on the edge of glory
And I'm hanging on a moment with you
I'm on the edge with you

I'm on the edge with you

I'm on the edge with you

I'm on the edge of glory,
And I'm hanging on a moment of truth,
I'm on the edge of glory,
And I'm hanging on a moment with you,
I'm on the edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
The edge
I'm on the edge of glory
And I'm hanging on a moment with you
I'm on the edge with you

 

بزودی ترجمه اش رو هم میزارم

برام نظر بزارید لطفا فعلا بای

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:52 ] [ negar ]

 موزیک ویدیو ها تو ادامه مطلبه

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 مهر 1385برچسب:, ] [ 12:19 ] [ negar ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 15200
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت