سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

 

آدام لمبرت: "فکر نمی کنم این برای کسی عجیب باشه که بفهمه من Gay هستم. من 8 ساله که در لس آنجلس به عنوان یک Gay زندگی می کنم. "درست بعد از فینال آمریکن آیدل کمابیش در مورد این مسأله با خبرنگاران صحبت کردم. اما نه به طور کامل، چون دوست داشتم برای اولین بار این قضیه در مجله رولینگ استون مطرح بشه، چون فکر کردم این مجله جالب تره. دوست نداشتم مثل قضیه ی Clay Aiken  بشه یا توی روزنامه های زرد در موردش نوشته بشه. دوست داشتم که بتونم خودم رو موردش توضیح بدم."

در مورد اینکه چرا در امریکن آیدل این موضوع رو نشون نداده می گه:"فکر کردم که این قضیه ممکنه کاری رو که دارم انجام می دم (یعنی خوندن) تحت الشعاع قرار بده. من یه خواننده ام و هر چی و هر کی که هستم و زندگی خصوصیم یه چیز جداگانه ست. زندگی خصوصیم نباید روی کارم تأثیر بذاره. هر چند که تأثیر می ذاره و غیر قابل اجتنابه. این واقعاً مسأله پیچیده ایه."

اگر چه که لمبرت Gay هست ولی می گه که از توجه و علاقه ی دخترها هم لذت می بره و خوشحال می شه وقتی که می بینه دوستش دارن و بهش ابراز احساسات می کنن!

وقتی که تهیه کنندگان امریکن آیدل به او و Kris Allen یک اتاق مشترک دادند، آدام می گه که: اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که "اوه خدای من، من رو با این پسر خوشگله تو یه اتاق گذاشتن؟ به اعتقاد من کریس بین همه ی اون شرکت کننده ها بهترین بود. مهربون، خوش تیپ و از جنس خودم بود. البته با این تفاوت که زن داره!!!! منظورم اینه که مسائل رو درک می کنه و روشنفکره.

در مورد عکسایی که ازش تو اینترنت در حال ل ب گرفتن با پسرها و با لباس ها و آرایش دخترونه پخش شده بود می گه که: "من فراموش کرده بودم که اون عکس ها رو از توی پروفایلم بردارم. اون عکس ها برای یه فستیوال بود و من فقط دو سه بار اون لباس ها رو تنم کردم."

آدام لمبرت از قوانین همجنس بازها حمایت می کنه ولی می گه که دوست ندارم خیلی خودم رو درگیر این مسائل کنم. من یه خواننده ام نمی خوام یه رهبر حقوق بشر باشم!!

در سن 21 سالگی به یه فستیوال در آلمان رفت و اون موقع بود که موهاش رو رنگ مشکی کرد.سپس لمبرت در یک reality show شرکت کرد که این باعث شد اعتماد به نفسش رو به دست بیاره "بالاخره تونستم ارزش واقعی خودم رو برای اولین بار در زندگی بشناسم و مصادف شدن این قضیه با شرکت در American Idol به شیرینی اون اضافه کرد. می دونین؟ هنوز هم گاهی وقت ها پیش میاد که به خودم می گم: اوه پوستم افتضاح شده یا یه کمی چاق شدم – باید بیشتر به باشگاه برم." اما خب در واقع حالا بیشتر اوقات که تو آینه به خودم نگاه می کنم می گم خودم رو آدمی می بینم که می تونه یه کار فوق العاده انجام بده



نظرات شما عزیزان:

marzieh
ساعت20:03---9 آذر 1390
man in mosahebaro 1000 bar ,1000ja khondam ama harfaye adam kheili ghashange

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:36 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 15349
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت