سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

 

 

 

وقتشه یه معجزه رخ بده!        Time for Miracles     

 

It’s late at night and I can’t sleep
Missing you just runs too deep
Oh I can’t breathe thinking of your smile

 

 

 برای سرگرمی تو       For Your Entertainment  

 

So hot
Out the box
Can we pick up the pace ?
Turn it up,
Heat it up
I need to be entertained
Push the limit
Are you with it?
Baby, don't be afraid
I'ma hurt 'ya real good, baby

 

 

از من چی میخوای؟        Whataya want from me          
 

 
 
 
  ?Hey, slow it down, whataya want from me

 

هی آرومش کن , از من چی میخوای؟
 
What do you want from me
 
از من چی میخوای

Yeah, I’m afraid

آره، متاسفم

What do you want from me

از من چی میخوای

What from do you from me

از من چی میخوای

There might have been a time

ممکنه یه وقت هایی بوده باشه

When I would give myself away

که دلم میخواسته خودم رو دور کنم
 
Ooh Once upon a time

اوه حتی یه بار

I didn’t give a damn

من اهمیت ندادم

But now here we are

ولی حالا کارمون به اینجا کشید

So what do you want from me

پس چی میخوای از من؟

 

 

 

I won’t let you down

من نا امیدت نمیکنم

It messed me up, need a second to breathe

این من رو بهم میریزه، به یه لحضه واسه نفس کشیدن نیاز دارم

Just keep coming around

فقط بازم دور برم بیا

Hey, what do you want from me

هی، از من چی میخوای

What do you want from me

از من چی میخوای


Yeah, it’s plain to see

آره، دیدنش باعث خوشحالیه

that baby you’re beautiful

که عزیزم تو زیبایی

And it’s nothing wrong with you

و هیچ مشکلی نداری

It’s me – I’m a freak

مشکل منم! من آدم عجیب غریبیم!

but thanks for lovin’ me

ولی ممنون برای دوست داشتنم

Cause you’re doing it perfectly

چون تو عالی انجامش میدی

There might have been a time

ممکنه یه وقت هایی بوده باشه

When I would let you step away

که من میخواستم دور بشی

I wouldn’t even try but I think

من حتی امتحان نکردم ولی فکر می کنم

you could save my life

تو بتونی جونم رو نجات بدی


Just don’t give up

فقط تسلیم نشو

I’m workin’ it out

دارم روش کار میکنم

Please don’t give in

لطفا تسلیم نشو

I won’t let you down

من نا امیدت نمیکنم

It messed me up, need a second to breathe

این منو بهم میریزه ، به یه لحضه واسه نفس کشیدن نیاز دارم

 

 



فقط بازم دور و برم بیا

 

 

 

I won’t let you down

من نا امیدت نمیکنم

 

 



نه، من نا امیدت نمیکنم

So

Just don’t give up

 

 

 
 
فقط تسلیم نشو  , دارم روش کار میکنم
 
لطفا تسلیم نشو  , من نا امیدت نمیکنم
 
It messed me up, need a second to breathe

 

 

 
 
فقط بازم دور و برم بیا
 
از من چی میخوای؟
 

Just don’t give up

I’m workin’ it out

Please don’t give in

I won’t let you down
 
فقط تسلیم نشو  , دارم روش کار میکنم
 
لطفا تسلیم نشو  , من نا امیدت نمیکنم
 
It messed me up, need a second to breathe

Just keep coming around

Hey, what do you want from me

این منو بهم میریزه ، به یه لحضه واسه نفس کشیدن نیاز دارم
 
فقط بازم دور و برم بیا
 
از من چی میخوای؟
 
what do you want from me
 
what do you want from me
 
what do you want from me
 
what do you want from me
 
what do you want from me
 
از من چی میخوای؟
 

           جهان احمقانه         Mad World              

I want to drown my sorrowI find it hard to takeI find it hard to take

 

All around me are familiar faces

 

همه چهره های اطراف من اشنا هستن

 

Worn out places

 

منطقه های کهنه و دل گیر

 

Worn out faces

 

قیافه های غمگین و خسته از زندگی

 

Bright and early for the daily races

 

و واسه یه مقصود زندگیشون مشغول وگیج کنندست

 

Going no where

 

اما وقتی مقصدی ندارن هیچ جایی نمیرن

 

Going no where

 

هیچ جایی نمیرن

 

And the tears are filling up their glasses

 

و اشکاشون لیواناشون رو پر میکنه

 

No expression

 

هیچ بیانی واسه این احساس نیست

 

No expression

 

هیچ بیانی نیست

 

Hide my head

 

و سرم رو قایم میکنم و میخوام غم و اندوهم رو خالی کنم

 

No tomorrow

 

هیچ فردایی نیست

 

No tomorrow

 

هیچ فردایی نیست

 

And I find it kind of funny

 

و یه جورایی خنده دار درکش میکنم

 

I find it kind of sad

 

و یه جورای غمگین درکش میکنم

 

The dreams in which I'm dying

 

در رویاهایی که مرگ رو میبینم

 

Are the best I've ever had

 

و هیچ امیدی واسه ادامه دادن به زندگی ندارم

 

And I find it hard to tell you

 

و دلیلایی دارم که سخته تو درکشون کنی

 

Cos

 

چون هیچ منظوری واسه زندگی کردن نیست

 

When people run in circles

 

وقتی که مردم دارن دوره یه دایره میدون

 

It's a very, very... mad world... mad world...

 

این جهان خیلی خیلی احمقانه هست

 

Children waiting for the day they feel good

 

و بچه ها منتظر یه روزین که احساس خوب کنن

 

Happy birthday

 

احساسی که موقع گفتن تولدت مبارک بدست میاد

 

Happy birthday

 

تولدت مبارک

 

Made to feel the way that every child should

 

و میخوان مثل هر کودکی که این احساس رو بدست اورده حس کنن

 

Sit and listen

 

بشین و گوش کن

 

Sit and listen

 

بشین و گوش کن

 

Went to school and I was very nervous

 

به مدرسه رفتم کلی عصبانی بودم چون مدرسه فقط درس ها نیست یه زندگی دسته جمعی هم هست

 

No one knew me

 

هیچکی درکم نمیکنه

 

No one knew me

 

هیچکی درکم نمیکنه

 

Hello teacher tell me what's my lesson

 

سلام معلم بمن بگو درسم چیه

 

Look right through me

 

بمن نگاه کن

 

Look right through me

 

بمن نگاه کن

 

And I find it kind of funny

 

و یه جورایی خنده دار درکش میکنم

 

I find it kind of sad

 

و یه جورای غمگین درکش میکنم

 

The dreams in which I'm dying

 

در رویاهایی که مرگ رو میبینم

 

Are the best I've ever had

 

و هیچ امیدی واسه ادامه دادن به زندگی ندارم

 

And I find it hard to tell you

 

و دلیلایی دارم که سخته تو درکشون کنی

 

Cos

 

چون هیچ منظوری واسه زندگی کردن نیست

 

When people run in circles

 

وقتی که مردم دارن دوره یه دایره میدون

 

It's a very, very... mad world... mad world...

 

این جهان خیلی خیلی احمقانه هست

 

Mad World

 

جهان احمقانه

 

Mad World

 

جهان احمقانه

 


   کسی که تو خواب راه میره    Sleepwalker

 

I saw a picture of you

 

من تصویری از تو دیدم

که روی دیوار توی یه راهروی خالی بود

صدای آشنایی شنیدم

و سر جا خشکم زد

اون من رو به انتهای همه چیز برد

دوباره مزه شو چشیدم

دوباره مزه شو چشیدم

دوباره اشک
 

Outside the rain's fallin' down

There's not a drop that hits me

Scream at the sky but no sound

Is leavin' my lips

It's like I can't even feel

After the way you touched me

I'm not asleep but I'm not awake

After the way you loved me

 

اون بیرون داره بارون میاد

ولی قطره هاش به من برخورد نمی کنه

فریاد می کشم ولی

هیچ صدایی از لبهام نمیاد

انگار بعد از اینکه تو منو لمس کردی

دیگه بدنم حسی نداره

نه خوابم نه بیدار

از وقتی که تو اینجوری عاشقم شدی

 

I can't turn this around

I keep running into walls that I can't break down

I said I just wander around

With my eyes wide shut because of you

I'm a sleepwalker walker walker

I'm a sleepwalker walker walker

 

نمی تونم ازش فرار کنم

از بین دیوارهایی می دوم که نمی تونم خردشون کنم

گفتم که فقط این دور و بر می پلکم

با چشمای باز بسته فقط به خاطر تو

من توی خواب راه می رم

من توی خواب راه می رم
 

 

Let me out of this dream

 

منو از این رویا بیرون بیار
 

 

Everywhere that I go

I see another memory

And all the places we used to know

They're always there to haunt me

I walk around and I feel so lost and lonely

You're everything that I want

But you don't want me

 

هر جایی که می رم

یاد یه خاطره میفتم

و همه ی جاهایی که با هم می رفتیم

انگار منتظرند تا من رو به خودشون دعوت کنن

من راه می رم و احساس تنهایی و آوارگی می کنم

تو همه چیزی هستی که من می خوام

ولی تو منو نمی خوای
 

 

I can't turn this around

I keep running into walls that I can't break down

I said I just wander around

With my eyes wide shut because of you

I'm a sleepwalker walker walker

I'm a sleepwalker walker walker

 

نمی تونم ازش فرار کنم

از بین دیوارهایی می دوم که نمی تونم خردشون کنم

گفتم که فقط این دور و بر می پلکم

با چشمای باز بسته فقط به خاطر تو

من توی خواب راه می رم

من توی خواب راه می رم
 

 

Let me out of this dream, dream

Let me out of this dream

 

منو از این رویا بیرون بیار , منو از این رویا بیرون بیار 

 

 

I can't turn this around

I keep running into walls that I can't break down

I said I just wander around

With my eyes wide shut because of you

I'm a sleepwalker walker walker

I'm a sleepwalker walker walker

I'm a sleepwalker walker walker

I'm a sleepwalker walker walker

 

نمی تونم ازش فرار کنم

از بین دیوارهایی می دوم که نمی تونم خردشون کنم

گفتم که فقط این دور و بر می پلکم

با چشمای باز بسته فقط به خاطر تو

من توی خواب راه می رم

من توی خواب راه می رم

من توی خواب راه می رم


من توی خواب راه می رم
 

 Let me out of this dream

 

منو از این رویا بیرون بیار

 


    قانون شکنان  عشق        outlaws of love

 

oh, nowhere left to go

 هیچ جایی برای رفتن باقی نمونده

 

are we getting closer, closer ?  

no, all we know is no
 nights are getting colder, colder

 

آیا ما به هم نزدیکتر میشیم ، نزدیکتر ؟  

نه ، تنها چیزی که ما میدونیم نه هست

شب ها همینطور سرد تر میشن ، سردتر

 

hey
 tears all fall the same
 we all feel the rain
 we can’t change.

 

اشکها همچنان مثل قبل جاری هستن

ما همه باران رو حس میکنیم

ما نمیتونیم تغییر کنیم

 

everywhere we go
 i’m lookin’ for the sun.
 nowhere to grow old.
 and always on the run.
 they say we’ll rot in hell
 but i don’t think we will
 they’ve branded us enough
 outlaws of love.

 

هر جایی که میریم

من به دنبال خورشید هستم

جایی که پیر شدن  

و همیشه در حال فرار بودن وجود نداشته باشه

اونا میگن که ما تو جهنم میپوسیم

ولی من این طور فکر نمیکنم

اونا به اندازه کافی مارو داغ زده کردن

قانون شکنان  عشق

 

 

scars make us who we are
 hearts and homes are broken, broken.
 far, we could go so far
 with our minds wide open, open.

 

زخم ها ،از ما کسی که باید باشیم رو میسازن

قلب ها و خانه ها ویران شدن ، ویران

دور ، ما میتونستیم به جاهای دور بریم

با هوشیاری کامل و ذهن باز ، باز

 

hey
 tears all fall the same
 we all feel the rain
 we can’t change.

 

 

 

everywhere we go
 i’m lookin’ for the sun.
 nowhere to grow old.
 and always on the run.
 they say we’ll rot in hell
 but i don’t think we will
 they’ve branded us enough
 outlaws of love.

outlaws of love.

out laws of love.

  

قانون شکنان  عشق

 

هر جایی که میریم

من به دنبال خورشید هستم

جایی که پیر شدن  

و همیشه در حال فرار بودن وجود نداشته باشه

اونا میگن که ما تو جهنم میپوسیم

ولی من این طور فکر نمیکنم

اونا به اندازه کافی مارو داغ زده کردن

قانون شکنان عشق

 

 

Hanging in an empty hallway

I heard a voice that I knew

And I couldn't walk away

It took me back to the end

Of everything

I taste it all I taste it all

The tears again

 

master plan
   

You run away from everything that you fear
تو از تمام چیزایی که ازشون می ترسی فرار می کنی.
So affraid ya don't wanna be a part of it
یا خیلی ازشون می ترسی یا نمی خوای قسمتی از اونا باشی _که ازشون فرار میکنی_
You see the fake in everything that is real
تو می بینی واقعیت اینه که مردم همشون وانمود می کنن.
You hate the paradox
تو از این دوگانگی متنفری
You put us in a box
سعی می کنی چشماتو روی این دوگانگی ببندی
We gonna find out what makes us right or wrong
ما درک می کنیم که یه چیزی هست که باعث میشه کار درست یا اشتباهی بکنیم
Waste of time – we just livin' it
داریم وقتمونو هدر میدیم.-چون فقط تو این لحظه ها زنده ایم.
I wanna see you touch you one on one
می خوام ببینمت......یکی یکی
No stoppin 'til we're done
قبل از این که تموم بشه نباید متوقفش کرد
We've only just begun
ما تازه شروع کردیم
We are the face of the new generation
ما نماینده ی نسل تازه ای هستیم
We are the ones who have no reservations
ما افرادی هستیم که واسشون هیچ شرطی وجود نداره.
Don't give a damn 'bout your cold calculations
به ما لعنت نفرست.با خونسردی درموردمون فکر کن
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Your skin is burned at the inside of me
پوست تو در ........میسوزه
Your mask is hiding what you're thinkin'
نقابی که به صورتت زدی افکارتو پنهان می کنه
Don't ask (Don't tell)
نپرس.نگو
Just take what you need
فقط اون چیزی رو که می خوای در مورد افکارم بدونی رو پیدا کن
I'm an open book
من مثل یه کتابم مثل تو نقاب ندارم و احساسات و افکارم از صورتم پیداست)
So why won't you take a look
پس چرا تو نمی خوای یه نگاهی به افکارم بندازی؟
We are the face of the new generation
ما نماینده ی نسل تازه ای هستیم
We are the ones who have no reservations
ما افرادی هستیم که واسشون هیچ شرطی وجود نداره.
Don't give a damn 'bout your cold calculations
به ما لعنت نفرست.با خونسردی درموردمون فکر کن
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشیلازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
There's you... there's me
تو اینجایی ...منم اینجا هستم
I feel your energy
دارم انرژی تورو احساس می کنم
I hope we'll see
آرزو می کنم که بتونیم بفهمیم
Things ain't what they used to be
هیچ چیز اون جوری که سعی می کنه باشه نیست
Look at the face...
به چهرم نگاه کن..
We are the face of the new generation
ما نماینده ی نسل تازه ای هستیم
We are the ones who have no reservations
ما افرادی هستیم که واسشون هیچ شرطی وجود نداره.
Don't give a damn 'bout your cold calculations
به ما لعنت نفرست.با خونسردی درموردمون فکر کن
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Don't care if you understand
لازم نیست واسه چیزایی که می دونی مواظب باشی
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Don't care if you
لازم نیست مواظب باشی اگه
Welcome to the masterplan
به جمع ارباب نقشه ها خوش اومدی
Don't care if you
لازم نیست مواظب باشی اگه
Understand
sure fire winners
 
We are the sure fire winners winners winners winners
ما برنده های مسلم آتیش هستیم

We’re coming up like killing machines
ما داریم مثل ماشینهای آدم کش پیشرفت میکنیم

Our big guns gonna shatter your scene
تفنگ های بزرگ ما صحنه های آتیش رو نابود میکنه

It’s pandemonium on the floor
همه جا رو بوی شیطان بر میداره

’cause everybody wants a little more
چون همه یه کم بیشتر میخوان

They wanna ride on the rocket ship
اونا میخوان سوار کشتی هوایی بشن

Ride around the moon for a velvet kiss
برای یه بو.سه عاشقانه دور ماه دور بزنن

’cause all the girls and the boys wanna know
چون همه دخترها و پسرها میخوان بدونن

How far this bad wild child’s gonna go
این بچه وحشی و بی ادب تا کجا میخواد پیش بره

We are the sure fire winners
ما برنده های مسلم آتیش هستیم

Uh-oh yeah big time hitters
اوج یه مبارزه کننده

We are the sure fire winners
ما برنده های مسلم آتیش هستیم

Uh-oh yeah big time hitters
اوج یه مبارزه کننده

Bringing the heat and the word is out
که به آتیش میکشیم و دنیا رو از بین میبریم

Giving you something to shout about
به شما دلیلی میدیم که به خاطرش فریاد بزنین

We are, yeah, we are, we are the sure fire winners
ما برنده های مسلم جنگیم
Sure fire winners, sure fire winners, sure fire winners

Flick the switch and the missile will fire
دکمه رو بزن و اون تفنگ رو شلیک میکنه

I’m a heat seeker when I’m full of desire
من دنبال گرما هستم وقتی پر از شور و اشتیاقم

We’re all drawn to the heat of the flame
همه ما در آتیش شعله ها غوطه ور میشیم

’cause you wanna be a star in the hall of fame
چون تو میخوای یه ستاره باشی توی سالن شهرت

I was born with glitter on my face
وقتی به دنیا اومدم صورتم میدرخشید

My baby clothes made of leather and lace
لباسای بچه گیم از چرم و بند ساخته شده بود

And all the girls in the club wanna know
و همه دخترای توی دیسکو میخوان بدونن

Where did all their pretty boys go?
همه پسرهای زیباشون کجا رفتن
We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
Bringing the heat and the word is out
Giving you something to shout about
We are, yeah, we are, we are the sure fire winners
Winners winners

Ooh yeah, take a walk on the wild with me
بیا با هم به جنگل بریم

Gonna take you to the top to the brink of what you believe
تورو به اوج لبه چیزی میبرم که بهش ایمان داری

Never gonna stop ’til we reach the top
تا وقتیکه به بلندترین نقطه برسیم هیچ وقت توقف نمیکنیم

Never gonna stop ’til we reach the top
You’d better get out of the game it’s never gonna be the same
بهتره که بازی کردن رو تموم کنی هیچ وقت دیگه اینجوری نمیمونه

Move over ’cause a new boy’s calling it time
تکون نخور چون یه پسر دیگه داره میگه وقت تمومه...

We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
Bringing the heat and the word is out
Giving you something to shout about
We are, yeah, we are, we are the sure fire winners

Ooh yeah yeah-oh yeah yeah yeah

We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
We are the sure fire winners
Uh-oh yeah big time hitters
Bringing the heat and the word is out
Giving you something to shout about
Yeah we are, yeah, we are, we are the sure fire winners

Gonna take you to the top to the brink of what you believe
Gonna take you to the top to the brink of what you believe
Gonna take you to the top to the brink of what you believe
 
 

 

 

قانون شکنان عشق

 

 


Just keep coming around

Hey, what do you want from me

این منو بهم میریزه ، به یه لحضه واسه نفس کشیدن نیاز دارم

 


I’m workin’ it out

Please don’t give in

I won’t let you down

 


No, I won’t let you down

 


Hey, what do you want from me

هی، از من چی میخوای

What do you want from me

از من چی میخوای



What do you want from me

از من چی میخوای

What do you want from me

از من چی میخوای

What do you want from me

از من چی میخوای؟

Just don’t give up on me

فقط منو ترک نکن

 


Just keep coming around

 


What do you want from me

از من چی میخوای؟



Just don’t give up

فقط تسلیم نشو

I’m workin’ it out

دارم روش کار میکنم

Please don’t give in

لطفا تسلیم نشو

 

خیلی گرمه بیرون محدوده آیا میشه صلح برقرار کرد؟
صدا رو بالا ببر گرمش کن من باید سرگرم بشم
به محدودیت ها فشار بیار باهاش موافقی؟
عزیزم نترس من بهت آسیب می رسونم دختر خوب
 

Let's go
It's my show
Baby, do what I say
Don't trip off the glitz
That I'm gonna display
I told ya
I'ma hold ya down until you're amazed
Give it to ya 'til you're screaming my name

 

بزن بریم شو مال منه, عزیزم کاری که میگم رو بکن
هیچ وقت ساده سفر نکن چون من می خوام خودت رو نشون بدی
من که گفتم تو رو پایین نگه می دارم تا این که متعجب بشی
اون قدر بهت کیف می دم که اسم من رو جیغ بکشی
 

No escaping when I start
Once I'm in I own your heart
There's no way you'll ring the alarm
So hold on until it's over

 

وقتی من شروع کردم دیگه جا زدنی وجود نداره
تو یه لحظه میام تو قلبت دیگه هیچ راهی وجود نداره که آلارم رو به صدا در بیاری
پس صبر کن تا وقتی که تموم بشه
 
Oh, do you know what you got into?
Can you handle what I'm 'bout to do?
'Cause it's about to get rough for you
I'm here for your entertainment

 

اوه  می دونی چی داری اون داخل؟
می تونی کاری که می خوام مدت ها انجام بدم رو تحمل کنی؟
چون قراره واست سخت باشه من اینجام واسه سرگرمی تو
 
Oh, I bet you thought that I was soft and sweet
'Ya thought an angel swept ya off ya feet
Well I'm about to turn up the heat
I'm here for your entertainment

 

اوه شرت می بندم فکر کردی من آدم مهربون و شیرینیم
تو عاشق یه فرشته مغرور شدی تو نمی تونی دنبالم بیای
خب من دیگه می خوام حرارت رو ببرم بالا من اینجام واسه سرگرمی تو

 
It's alright
You'll be fine
Baby, I'm in control
Take the pain
Take the pleasure
I'm the master of both
Close your eyes
Not your mind
Let me into your soul
I'ma work ya 'til you're totally blown
 
اشکالی نداره حالت خوب می شه عزیزم
من کنترل شدم درد رو قبول کن تا لذت ببری من استاد درد و لذتم
چشمات رو ببند ولی ذهنت رو هشیار نگه دار
بزار بیام تو روحت من روت کار می کنم تا حسابی کیف کنی

No escaping when I start
Once I'm in I own your heart
There's no way 'ta ring the alarm
So hold on until it's over

وقتی من شروع کردم دیگه جا زدنی وجود نداره

تو یه لحظه میام تو قلبت
دیگه هیچ راهی وجود نداره که آلارم رو به صدا در بیاری
پس صبر کن تا وقتی که تموم بشه

 



Oh, do you know what you got into?
Can you handle what I'm 'bout to do?
'Cause it's about to get rough for you
I'm here for your entertainment

 

اوه می دونی چی داری اون داخل؟
می تونی کاری که می خوام مدت ها انجام بدم و تحمل کنی؟
چون قراره واست سخت باشه من اینجام واسه سرگرمی تو
 

Oh, I bet you thought that I was soft and sweet
'Ya thought an angel swept ya off your feet
Well I'm about to turn up the heat
I'm here for your entertainment


Oh, do you know what you got into?
Can you handle what I'm 'bout to do?
'Cause it's about to get rough for you
I'm here for your entertainment

اوه میدونی چی داری اون داخل؟
می تونی کاری که می خوام مدت ها انجام بدم رو تحمل کنی؟
چون قراره واست سخت باشه من اینجام واسه سرگرمی تو
 
 
Oh, I bet you thought that I was soft and sweet (bet ya thought)
'Ya thought an angel swept ya off your feet
Well I'm about to turn up the heat (turn up the heat)
I'm here for your entertainment
 
اوه شرت می بندم فکر کردی من آدم مهربون و شیرینیم
تو عاشق یه فرشته مغرور شدی تو نمی تونی دنبالم بیای
خب من دیگه می خوام حرارت رو ببرم بالا من اینجام واسه سرگرمی تو
 

 

 

اوه شرت می بندم فکر کردی من آدم مهربون و شیرینیم
تو عاشق یه فرشته مغرور شدی تو نمی تونی دنبالم بیای
خب من دیگه می خوام حرارت رو ببرم بالا من اینجام واسه سرگرمی تو


Oooohhh...
Do you like what you see?
Wooooaaaahhhh...
Let me entertain ya 'till you screeaaam
...

 

(آ ه ه ه سرگرمی من اینجام واسه سرگرمی تو)
این چیزی رو که می بینی دوست داری؟
بزار یه طوری بهت کیف بدم که جیغ بکشی

 


دیر وقته و نمی تونم بخوابم

دلتنگیم برای تو هر لحظه عمیق تر می شه

وقتی به لبخندت فکر می کنم نفسم بند میاد

 Every kiss I can’t forget
This aching heart ain’t broken yet
Oh God I wish I could make you see
‘Cause I know this flame isn’t dying
So nothing can stop me from trying

نمی تونم بوسه هات رو فراموش کنم

این قلب دردمند هنوز نشکسته (هنوز امید داره)

خدایا کاش می شد ببینمت

هیچ چیز نمی تونه جلوی تلاش منو بگیره

چون می دونم که این شعله خاموش نمی شه


Baby you know that
Maybe it’s time for miracles
‘Cause I ain’t giving up on love
You know that
Maybe it’s time for miracles
‘Cause I ain’t giving up on love
No I ain’t giving up on us

عزیزم می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

نه، من از ما دست بر نمی دارم

I just wanna be with you
‘Cause living is so hard to do
When all I know is trapped inside your eyes

من فقط می خوام با تو باشم

چون وقتی همه ی هستی من تو دام چشمای تو اسیره

زندگی کردن کار خیلی سختیه

The future I cannot forget
This aching heart ain’t broken yet
Oh God I wish I could make you see
‘Cause I know this flame isn’t dying
So nothing can stop me from trying

آینده ای که نمی تونم فراموش کنم

این قلب دردمند هنوز نشکسته (هنوز امید داره)

خدایا کاش می شد ببینمت

هیچ چیز نمی تونه جلوی تلاش منو بگیره

چون می دونم که این شعله خاموش نمی شه

Baby you know that
Maybe it’s time for miracles
‘Cause I ain’t giving up on love
You know that
Maybe it’s time for miracles
‘Cause I ain’t giving up on love
No I ain’t giving up on us

عزیزم می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

نه، من از ما دست بر نمی دارم

Baby can you feel it coming
You know I can hear it hear all the souls
Baby can you feel me feel you

عزیزم می تونی نزدیک شدنش رو حس کنی؟

من می تونم صداشو بشنوم، صدای تمام روح ها رو

عزیزم می تونی حس کنی که تو رو حس می کنم؟


You know it’s time
Baby you know that
Maybe it’s time for miracles
‘Cause I ain’t giving up on love
You know that
Maybe it’s time for miracles

‘Cause I ain’t giving up on love

No I ain’t giving up love
I aint giving up no
no I ain’t giving up on u

عزیزم می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

می دونی

شاید وقتشه که یه معجزه رخ بده

چون من از عشق دست نمی کشم

نه، من از ما دست بر نمی دارم

 

soaked

تا مرز استخونام مشروب خوردم مث یه سنگ, غرق شدم

به تنهایی ادامه میدم

دفعه اولم نیست

این بدترین جرم نیست

روح تو خوب میشه

و تو به اندازه کافی رنج کشیدی

در جستجوی عشق

و تو از دست دادی لمس

<blockquote dir="rtl

اشکها همچنان مثل قبل جاری هستن

ما همه باران رو حس میکنیم

ما نمیت

نظرات شما عزیزان:

مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت15:06---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



مریـــم
ساعت21:14---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


sara
ساعت18:52---29 آبان 1390
سلام نگار عزیزم ممونم که سر زدی وب تو هم عالیه

joker
ساعت20:16---7 آبان 1390
سلام دوست گلم
خیلی خوشحال میشم لینکم کنی
لینکم کن بعد خبرم کن منم لینکت کنم
راستی قالب وبلاگت بیشتر وقتا بهم ریختس یه نگاهی بش بنداز


محمدرضا
ساعت18:54---25 مهر 1390
نگار خانوم وب زیبایی داری خیلی زیبا

dandyboy
ساعت12:17---25 مهر 1390

ضمن تشکر از وبلاگ زیبای شما(!) ازتون دعوت میکنم که چه پسرید چه دختر به وب من هم سر بزنید..
با جدید ترین عکس های خودرو های روز دنیا...جوک و اس ام اس جدید ...پـــ نـــ پـــ جدید ....مطالب عاشقانه فوق العاده.....جدید ترین آهنگ های غیر مجاز(!)...موزیک ویدیو و هر چیز جالب به درد بخور ..
اگه خوشتون اومد منو با نام "پاتوق دختر وپسر های خوشتیپ"
و آدرس"www.dandyboy.tk" بلینکید..
و بعد خوتو با هر اسمی که خواستی بلینک..
»»»»بدو که منتظرم«««««««


ali
ساعت12:14---25 مهر 1390
سلام. من لینک ات کردم خواستی لینک ام کن.
در ضمن وب قشنگی داری.


عاشق تنها
ساعت13:23---22 مهر 1390
خواهش می کنم باعث افتخار بود ممونم که به وبم سر زدی پاسخ:bashe hatman azizam

مصطفی
ساعت21:02---21 مهر 1390
سلام
وب خیلی خوبی داری... تبریک میگم
در ضمن ممنون از اینکه به وبم سر زدی
بازم بیا
بای تا های


meisam
ساعت13:29---18 مهر 1390
salam negar jon.didi che zod behet sar zadam.vebet khobe rosh bishtar kar kon.rasti ahle kodom dyary?

meisam
ساعت13:29---18 مهر 1390
salam negar jon.didi che zod behet sar zadam.vebet khobe rosh bishtar kar kon.rasti ahle kodom dyary?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 مهر 1385برچسب:, ] [ 10:17 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 15362
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت