سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

 

سلام من اومدم بگم امکان داره از این به بعد کمتر بتونم بیام جون کلا سای   دانشگاه داره شروع میشه

درسام این ترم سخت تر شده ولی هروقت وقت کنم میام برام نظر بزارین



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:59---18 مهر 1390
سلام
دوست من
من از وبلاگت خوشم اومده اگه میخوای بیا
باهم تبادل لینک کنیم
اگه خواستی من رو با نام هر چی که بخوای لینک کن و بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم
خداحافظ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:39 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 15352
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت