سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

                                                                                  whatya want from me

                                                                            

                            

                                                                               for your entartainment

 

                                                                                  time for miracles  

                                                                                       if i had you   

                                                            

                                           

href="http://www.4shared.com/audio/uX9wJpu1/Adam_Lambert_-_Voodoo.html">  voodoo 

 

                                                                                sure fire winners

                                                                               

                                                                                 master plan

 

                                                                              broken open

href="http://www.4shared.com/audio/8zdodt1P/Adam_Lambert_-_Fever.html">    fever                      


نظرات شما عزیزان:

ونسا
ساعت16:10---19 آبان 1390
سلام عزیزم من مدیر وب ونسا هستم وب قشنگ و خوبی داری به منم سر بزن امید وارم موفق بشی
پاسخ:salam azizam adress webeto nazashti age pyaghamo didi adresseto baram bezar


joker
ساعت21:00---12 آبان 1390
سلام بنرت چه جوریه؟کد جاوا هست یا فلش هستش؟

joker
ساعت18:11---8 آبان 1390
ممنون که لینکم کردی منم با افتخار لینکت کردم

armin
ساعت21:22---1 آبان 1390
سلام.آهنگات یکی از یکی بهترن.
سلیقت فوق العاده س.
هر بار آهنگ میزاری کلی حال میکنم.



بهنام
ساعت2:38---30 مهر 1390
سلام ممنون از اینکه به ما سرزدی دوست خوبم .

joker
ساعت18:34---29 مهر 1390
وای چ خوش تیپ
راستی قالب وبلاگت به صورت فجیع بهم ریخته


arezoo
ساعت18:53---28 مهر 1390
salam duste azizam mamnon ke sar zadi khushhal sgudam rasti linket kardam dus dashti to ham mano ba esme weblogam link kon

arezo
ساعت19:05---24 مهر 1390
سلام عزیزم ممنون ک بهم سرزدی

لینکت کردم.بازم بهم سر بزنپاسخ:ادرستو نزاشتی که


iransports
ساعت12:05---24 مهر 1390
وبلاگ قشنگی داری و ایکاش برای سلایق کاربران و بازدید کنندگان از آهنگ های خواننده های قدیمی ایرانی مثل کوروس سرهنگ زاده و مسعودی و کوروش یغمای و فرهاد هم بارگذاری می کردید . به ماهم سری بزنید و راهنماییمون کنید . با تشکر

هستی
ساعت1:07---24 مهر 1390
سلام میسی که به ما سر زدی وبت قشنگه

عاشق تنها
ساعت14:45---23 مهر 1390
سلام نگار جون ممنونم بابت مطالب جالبت

غریبه
ساعت22:02---22 مهر 1390
ممنون که لینکم کردین
موفق باشید


غریبه
ساعت17:41---22 مهر 1390
من دیگه برم! شما که اصلا تعارف نمیکنی بیام تو!!! از وقتی که اومدم وبلاگتون همین جوری دم در وایستادم انگار نه انگار که مهمونم
خب دیگه رفتم
راستی با افتخار لینک شدی
موفق باشی بای


غریبه
ساعت17:35---22 مهر 1390
میگم بجای عکس این آقا، عکس محسن یگانه رو مینشوندی خوب بودا
شوخی کردم باو چرا میزنی؟
هر کسی یه سلیقه ای داره که شما هم سلیقه تون با اینجور خواننده ها جوره هیشکی هم نمتونه بهت بگه اینو ترد کن من خودمم با خواننده های ایرونی بیشتر جورم مخصوصا یگانه جون
بعضی وقتا هم آهنگای سلنا رو گوش میدم


امیر
ساعت20:23---21 مهر 1390
سلام دوست خوش صلیقه ایرانی

به نظر من خواننده های موفق تر و مردونه تر رو انتخاب میکردی بهتر بود.

چون به نظرم هویت یک خواننده با کلاس و مدرن امروزی اینجوری نیست و این جور آدما تا حد مرگ به مواد مخدر رو میارن و الانشونو نگاه نکن شما اگه دقت کنی مثل دخترا لاک میزنن

زیر ابرو شونو بر میدارن

و به حساب خودشون خیلی باکلاسن

چون خودم عضوی از جامعه موزیسین ها هستم با این جور افراد مخالفم و به نظرم این انسان های هم جنس باز نمیتونن گزینه مناسبی برای انتخاب مردم باشن به طور مثال یه خواننده امریکایی رو بهت معرفی میکنم که هم از نظر شعر معنی و مفهوم رسایی داره و هم از نظر نوع برخورد و معاشرت با طرفداراش که به نوبه خودش مثال زدنیه:

Linkin Park
پاسخ:حالا شما به بزرگی خودت ببخش دوست نداری نیا اینجا هرکس سلیقیه ای داره درضمن همه ادما حق زندگی دارن حتی اگه همجنسگرا باشن


غریبه
ساعت15:15---21 مهر 1390
ناراحت نشیا ولی من زیاد از این آقاهه(آدام) خوشم نمیاد!قحطی بود بین این همه خواننده اینو انتخاب کردین!دلیل اینکه از ایشون خوشم نمیاد اینه که بیشتر به زن میمونه تا یه مرد!
مرد باید اصالتش رو حفظ کنه نه مثل این!
در هر حال نظر شخصیم بود اگه ناراحت شدین بازم معذرت میخوام
بای


غریبه
ساعت15:09---21 مهر 1390
سلام ممنون که بهم سر زدین
وبلاگ شما هم قشنگه
موفق باشید


maryam
ساعت13:52---21 مهر 1390
man faqat az modele muash badam miad

mese famile mae

vase hamin

++++++++++++++++

in soal kheyli shakhsie az b dadanesh mazurim

!

vali ham sene to nistam



maryam
ساعت12:35---21 مهر 1390
heheh zaye shodi raft

man zud tar linket kardam

che khabara dg chi kar mikoni

baba in yaru ro vel kon man jadidan ye hese badi nesbat behesh peyda kardam



علی اصغر
ساعت15:38---19 مهر 1390
به وب ما هم سر بزن من وبتو لینک کردم .

maryam
ساعت13:06---19 مهر 1390
man az justin kheyli badam miad vali
in ahangesho dust daram

Q!Q!Q!Q

bazam inja bia ahangaye jadid tar mizaram



setayesh
ساعت12:51---19 مهر 1390
salam golam merc nazar dadi web to jaleb va khobe

[ سه شنبه 19 مهر 1385برچسب:, ] [ 9:43 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 15325
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت