سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

 

سوالات طرفداران و پاسخ آدام لمبرت به اونها :

 

- واسه هالووین چه لباسی میپوشی ؟

- هنوز نمیدونم !

 

- میکروفون چه مزه ای میده ؟

- مزه عرق ( Lol= با خنده )

 

- کی با مزه تره ؟ تو  یا داداشت نیل ؟

- نیل

 

- راجع به عکس برداری که به تازه گی ازت شده چیزی بگو !

- کلی عکس گرفتم با مدل های مختلف .

 

- بازیگر مورد علاقه ات کیه ؟ مثلا من Dohnny Depp رو دوست دارم . نظرت راجع بهش چیه ؟

- موافقم . Depp یکی از بهترین هاست . Downey Jr رو هم دوست دارم البته .

 

- صبحانه چی خوردی امروز ؟

- oatmeal و هلو تازه . خیلی خوب بود !

 

- نیو یورک یا لس آنجلس ؟

- لس آنجلس

 

 - تو کمد لباسات چه چیزی رو از همه بیشتر دوست داری ؟

- چکمه های Rick Owens ام رو

 

- واسه اولین تک آهنگ آلبوم جدیدت موزیک ویدئو میسازی ؟

آره

 

آدام لمبرت هنگام پاسخ به سوالات گفت :

در مورد اولین تک آهنگ آلبوم جدیدم ایده های خلاقانه جدیدی پیش اومده و روی این آهنگ قراره کمی تجدید نظر بشه . شاید دلیلش اینه که من آدم کمال گرایی هستم . نه ؟

به نظر میرسه اولین تک آهنگ در ماه نوامبر میخواد بترکونه . از بابت تاخیر در کار متاسفم - ولی بهم اعتماد کنید , ارزش صبر کردن رو داره . آهنگ باید بدون نقص باشه !

 

- تاریخ بیرون اومدن آلبومت هنوز مثل قبل هست ؟

- آلبوم در فصل بهار بیرون میاد . ماه های ﻓﻮرﻳﻪ یا مارس

 

- این طور که به نظر میاد اولین تک آهنگت رو انتخاب کردی . میشه حد اقل ما اسم این آهنگ رو بدونیم ؟

- تک آهنگ هنوز انتخاب نشده . فعلا داریم روش کار میکنیم .

 

- الان در استودیو هستی ؟

- امروز بودم

 

- هنوزم به آهنگ های Goldfrapp گوش میدی ؟

- هنوز آهنگ های مورد علاقه ام هستن . هر وقت نیاز به آرامش داشته باشم گوش میکنم .

 

- تو این آلبوم جدیدت بیشتر خوانندگی مطرحه یا موزیکش ؟

هر دو با هم

 

 

- در حال حاضر از چی استفاده میکنی ؟ iphone, ipad, یا laptop ؟

- iphone

 

- قصد داری یه روز یه سگ بگیری ؟

- من عاشق سگ هستم  . ولی میدونم به خاطر اینکه مجبورم این ور اونور سفر کنم به سگم  کم توجهی میشه . واسه همین مجبورم صبر کنم .

 

- آیا اسم خودت به عنوان ترانه نویس روی تمام آهنگ های این آلبومت نوشته شده ؟

- روی همه آهنگ ها نه . . . ولی رو بیشترشون آره .

 

-  وقتی میخوای از استرس های روزانه فرار کنی و به آرامش برسی  کجا میری ؟

- خونه ام

 

- چرا دیگه شلوار های تنگ نمیپوشی ؟

- چی ؟ اونا همین کنارن . . . نگران نباش .

 

- چقدر طرفدارات رو دوست داری ؟

- من عاشق طرفدارم هستم , خیلی زیاد ! اگه شما ها نبودید منم الان این آلبوم جدید رو نمیساختم .

 

- تا حالا با max martin کار کردی ؟

- بله . اون آهنگ ساز Whataya Want From Me و If I Had You هست .

 

- واسه عکس برداری آلبومت لباس ها و جواهرات باحال داری ؟

- بعضی ها شون رو آره . . . بعضی ها رو هم باید بخرم :)

 

- قبل از بیرون اومدن آلبومت مصاحبه هم میکنی ؟

البته

 

- من آهنگ جدید  Sia به اسم ‘Titanium’ رو خیلی دوست دارم . این آهنگ که با David Guetta خوندن رو دوست داری ؟

- آره . آهنگ خیلی عالی هست .

 

- Lady Gaga یا Pink ؟

- هر دو

 

- آدام تو باکره هستی ؟

- hahahahahaha  نه !

 

- آهنگ مورد علاقه ات از آلبوم lady gaga ؟

- bad romance

 

- پوشیدن انواع لباس ها واسه عکس برداری ازت چه حسی داشت ؟

- خیلی جالب و سرگرم کننده بود

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:15 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 15311
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت