سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

سلام به دوستای گلم این اپ درباره ی خودمه اسممو که میدونین نگار  سنو بی خیال

حال میریم سر چیزای که دوس دارم

خواننده های مورد علاقه ام یکی همین ادام لمبرت انریکه پیت بال اشر اینا مردا از زنا جنیفر لوپز کریستینا اگولریا با اوریل لاوین I Love You

همه نوع اهنگم گوش میدم

سریالی که دوس دارم خاطرات یک خون اشام 24 واناتومی گریBounce

تموم شد دیگه چی بگم خوبI Love You



نظرات شما عزیزان:

marzieh
ساعت19:44---9 آذر 1390
salaaaaaaaaam negar joooooon,vaghaan mamnon az hame khabara,axa,va... rasti mano to kheili mese hamdigeim,harchi neveshti manam dos daram,faghat ye khahesh mishe be tommy tohin nakoni

joker
ساعت18:17---24 مهر 1390
سلام دوست گلم ممنون به وب سر زدی وب توهم خیلی قشنگه


با خاطرات یک خون آشام خیلی موافقمپاسخ:من عاشق این سریالم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:50 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 15290
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت