سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

 



 


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت15:31---26 آبان 1390

منم تو وبلاگم از ادام عکس گذاشتما، بیاید نظرم بدین. وبلاگ تو هم عالیه،ممنون.


گمنام
ساعت19:17---25 آبان 1390
واااااای چه وبلاگی...

اینم شد شخصیت که در موردش بحث کنی و واسش وب بسازیپاسخ:وای چقدر نظرت مهم بود حتی جرات نکردی اسمتو بگی یکی از این ادام لامبرت هامی ارزه به صدتای شما دیونه ها درضمن به خودت بخند


joker
ساعت19:31---23 آبان 1390
سلام خواهش
فک نکنم مشکل از من باشه آخه من با 3 تا مرورگر اومدم هر3تاش بهم ریخته بود
همین قالبو از خود لوکس بلاگ انتخاب کن درس میشه


joker
ساعت14:14---23 آبان 1390
سلام ممنون که سر زدی
نه بودم ولی آخر شبا آپ میکردم
قالبتو ادیت نکن همیشه بهم ریختس


نیما دلارام
ساعت11:55---22 آبان 1390
سلام نگار جان مرسی گلم که اومدی وبم.
من امروز تازه شروع کردم به آپ کردن من لینکت کردم تو هم بلینک بازم سر بزن احتمالا تا امروز فردا کنسرت هم چنتا بزارم از آدام


:::BASILISK:::
ساعت19:01---18 آبان 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری.لطفا بیا تو ادرس زیر اهنگ های ما رو دانلود کن نظرت و ارسال کن.کار خودمونه.

http://basilisk.loxblog.com/post.php?p=122

اگه بیای

اگه نیای


MrHarry
ساعت18:57---18 آبان 1390
che bad man 16 salame

MrHarry
ساعت14:21---18 آبان 1390
سلام
خیلی ممنون از این که زحمت کشیدی و اومدی تو وبم نظر دادی
گفتی اگه نظر ندی نامردی بهم برخورد اومدم .
وبلاگت عالیه
من تالا ادام رو نمیشناختم .
خیلی دوست دارم با هات ی رابطه مجازی داشته باشم .
میشه بدونم چن سالتونه ؟
لطفا تو وبلاگم بگید .
بازم ممنون .


مینا
ساعت14:39---17 آبان 1390
من از آدام خوشم نمیاد ولی وبلاگت رو دوس دارم آفرین

وحید
ساعت12:01---12 آبان 1390

چت فا ترکونده باورت نميشه بيا خودت ببين

```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````

سلام دوست من وب جالبي داري خوشحال ميشم به چت روم منم سر بزني بترکونيم


mahsa
ساعت14:40---11 آبان 1390
آخخخخخخخخخخ... فداااااااااااااااااااش...

maryam
ساعت20:34---10 آبان 1390
slm azizam khubi

hesesho nadashtam biam up konam

b kheyli az nazaramam hanuz b nadadam

!!



مریم
ساعت19:46---10 آبان 1390

من چشمهایـــم را بستم
و تو قایــم شدی ..
من
هنـــوز روزها را می شــمـــــــــــــــــارم!...
اما تـــو پیدا نمیشوی !
یا من بازی را بلــد نیستم !
یا تو جر زدی !


سلام عزیزم
لینک شدی گلم منم با لینک هوشمند خودمو لینک کردم البته با اجازه!


joker
ساعت13:03---10 آبان 1390
سلام خیلی ممنون که سر زدی بهم
شما سعی کن اصلا قالبتو ویرایش نکنی آخه الانم بهم ریختس


جلال-اشتیاق دل
ساعت10:50---10 آبان 1390

سلام
وب خيلي خيلي جالبي داري
يه سر به ما بزن
منم موسيقي دارم
توي کليک طلا ثبت نام کن چون بازديد کنندت زياد ميشه به خاطر وب خوبت
حتي ميتوني توي درآمد کليکي هم ثبت نام کني
خواستي ثبت نام کني به وبلاگ من بيا
مرسي مرسي




ramin ramz
ساعت15:57---9 آبان 1390
سلام
دیدی بهت سر زدم(ممنون از نظر دادنت)
وبت باحاله خیلی از این پسرا داره
(ادام لامبرت ها)
همشونم شبیه همن
www.r-m-z.tk


حسین
ساعت13:36---9 آبان 1390
سلام
یه سرم به من بزن


حبیب
ساعت9:32---30 مهر 1390
سلام وقت بخیر خداقوت
وب خوبی داری ولی سعی کن خودت باشی یه پسر ایرونی دست مریزاد
یه سری هم به ما بزن
نظر یادت نره
خوشحال میشم.
دوستدار شما - حبیب


سپهر
ساعت21:27---28 مهر 1390
ببخشید تو این مدت نظرا رو چک نکردم ندیدم نظرتو
الان خودم دوباره چک کردم نمیدونم لوکس بلاگ چشه اما نام کاربریت : adam-lambert
و رمز عبورت : 1982 اما اگه بازم نرفت و خواستی پست بزاری یا عضو وب شو یا بگو پسورد خودمو بهت بدم با اسم من اپ کن


Aron va mahdis
ساعت18:39---28 مهر 1390
you have alovely weblog my friend

nazila
ساعت18:30---28 مهر 1390
سلام.ممنون از نظرت.از وبت خوشم اومد.چون منم از آدام خوشم میاد.صداشو خیلی دوست دارم.لینکت کردم.موفق باشی دوست عزیز.

***
ساعت13:15---27 مهر 1390
سلام دوست عزیز حسینم
از کامنتی که واسه وبلاگم گذاشتی خیلی سپاسگذارم .
خواستم لطفتو با یه کامنت ناقابل خودم جبران کنم .
درضمن اگه اهل تبادل لینک هستی لطفا اول وبلاگ منو با عنوان (✿.•*¨ღ PΞSΛЯΞ ŦΛηHΛ ღ¨*•.✿) لینک کن و بعد یه کانت بزار و عنوان وبلاگتو توش قرار بده .
بازم ممنون


maryam
ساعت13:45---26 مهر 1390
slm mamnun negar khanum

in qalebe kheyli khoshgele

bazam bia


Repchi04
ساعت16:24---25 مهر 1390
مرسي داداشي كه بهم سر زدي. بيا وبلاگ من واسه من و تو هر آذري

ف
ساعت15:51---25 مهر 1390
مرسی عزیزم که بهم سر زدی عزیزم وبت عالیه دوس داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن باشه عزیزم

ف
ساعت15:51---25 مهر 1390
مرسی عزیزم که بهم سر زدی عزیزم وبت عالیه دوس داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن باشه عزیزم

[ دو شنبه 25 مهر 1385برچسب:, ] [ 12:19 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 15280
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت