سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

سلام من الان واقعا عصبانیمComputer Smash

من نمیدونم بعضی   از ادما چه علاقه ای به شایعه  دارن  یکی به من بگه این حرفارو  از کجا میارین

ادام لامبرت شیطان پرستهShocked

این جک میمونه برام 

دیگه نگین که کار میدم دستتون



نظرات شما عزیزان:

sarah
ساعت14:24---12 اسفند 1390
moi
webloge khubi dari
be man ham besar age khasti mano belonk khoshhal misham


ali
ساعت18:46---26 مهر 1390
سلام وب جالبی داری بازم بهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:52 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 15351
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت