سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

سلام من بازم اومدم امروز روز هالوین اما به ما ربطی نداره اما ادام خیلی این روز رو دوست داره

وبه این مناسبت عکسش تو تویتر رو تغییر داده

 

PumpkinVampire



نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت16:00---8 آذر 1391
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay tashidam echgham

اتنا
ساعت3:35---5 تير 1391
ادی جووووووونم.عاشقتم خیلیییی نازی


marzieh
ساعت19:17---9 آذر 1390
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bahaaaaaaaaaaaal shodi adam jonaaaaaaaaam

mahsa
ساعت14:53---10 آبان 1390
وااااااااااااااااااااااااااای. من دانلود منجرم فرصتش تموم شده. ادام دیوونتم تو محشری.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:40 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 15365
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت