سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

سلام بچه ها من  دوباره اومدم یک چیز خیلی مهم یادم رفت مگه این ادام واسه ادم حواس میزاره دیروز روز کوروش بزرگ بود نمیگم کوروش کبیر جون کلمه عربی من با عربا میونه خوبی ندارم بهرحال به همه ایرانیا این روز رو تبریک میگم



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت12:02---9 آبان 1390
Slm be dost azizm… webe besyar jalebi darid..….lezat bordm
Age dos t dashty tabadol baner konim khoshhal mishmm _be ma sar bezan_
Kod baner web am ro mizarm….. plz to hay matlb ya… to ghaleb khodet bezar … mersyyyyyyy

استوديو پارسيس گرگان(ركورد آهنگسازي)



استوديو پارسيس گرگان(ركورد آهنگسازي)




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 15343
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت